Breaking News

Bisnes Internet

How 'clean eating' fad can spark a dangerous spiral into depression and illness

How 'clean eating' fad can spark a dangerous spiral into depression and illness
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

R&D tax relief goes far beyond 'blue sky' research - all types of business can benefit

R&D tax relief goes far beyond 'blue sky' research - all types of business can benefit
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Ireland's 100 best restaurants - with a 'tsunami' of brilliant new openings

Ireland's 100 best restaurants - with a 'tsunami' of brilliant new openings
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Stars facing 'Dance Off' as Des sambas through pain and Dayl gives everything to get top score

Stars facing 'Dance Off' as Des sambas through pain and Dayl gives everything to get top score
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Rugby mourns the death of Australian lock Dan Vickerman, aged just 37

Rugby mourns the death of Australian lock Dan Vickerman, aged just 37
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Agama

Agama/module

Bisnes

Bisnes Internet/column
adv/https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=1827_57_1_260|https://2.bp.blogspot.com/-pvM3cTIVTbI/WdFMoJEbUDI/AAAAAAAAFbg/sfyyY3S3FzAthGBN0In2KTwJ9fSB1kAegCLcBGAs/s1600/igkaboom.png

Produk Review

Produk Review/style
adv/https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=1827_50_1_228|https://1.bp.blogspot.com/-fvDpDRhQt7I/WdFPDgciVhI/AAAAAAAAFbs/OhAy_eLTIrghJxQ7arKHFeCj4EadLo9sgCLcBGAs/s1600/formula-kurus.png

Kesihatan

Kesihatan/style

Perkongsian

Perkongsian/carousel

Video

Video/box

Recent Posts

5 Kualiti Terpenting Sebagai Ejen/Pemasar Affiliate

5 Kualiti Terpenting Sebagai Ejen/Pemasar Affiliate



Kenapa saya dah iklan banyak produk affiliate TAPI satu jualan pun tak masuk ?

Persoalan di atas sering menjadikan ramai ejen/pemasar affiliate berhenti mempromosi produk affiliate walaupun sekarang ni di Malaysia, terdapat banyak peluang untuk anda menjana pendapatan dari program affiliate. Apa yang saya perasan mutakhir kini pemasaran affiliate semakin meriah saban hari. Sebagai peniaga online merangkap ejen/pemasar affiliate turut berpeluang untuk mempromosi pelbagai produk affiliate kepada bakal pelanggan anda.

Cadangan terbaik untuk bisnes yang tidak membebankan serta modal permulaan yang rendah, saya boleh cadangkan anda untuk mulakan bisnes affiliate. Seperti kita semua sedia maklum, zaman  ekonomi yang semakin mencabar duit poket kita sendiri ini telah memberikan satu tekanan untuk kita keluar dari zon selesa dan mula mencari pendapatan sampingan.

Kita tiada banyak pilihan melainkan hanya 2 pilihan ini sahaja.


  1. Jimatkan perbelanjaan
  2. Tambahkan pendapatan

Saya tidak nafikan, ada golongan yang boleh hidup dengan pendapatan yang rendah dengan cara menjimatkan serba serbi perbelanjaan harian.

Tetapi saya juga bersetuju dengan sebilangan orang yang mempunyai semangat juang untuk meningkatkan taraf ekonomi mereka melalui bisnes. Saya berharap anda adalah golongan yang sama seperti saya yang ingin menambahkan pendapatan serta mengubah ekonomi keluarga.

Baiklah...tanpa melengahkan masa anda, saya ingin berbalik kepada fokus saya iaitu bisnes affiliate . 5 Kualiti Terpenting Sebagai Ejen/Pemasar Produk Affiliate adalah seperti berikut.



1) Sanggup Belajar



Bisnes affiliate walaupun hanya menjual produk orang lain tetapi mendalami ilmunya memerlukan minat yang mendalam. Setelah datangnya minat secara automatik kita sanggup belajar.

Seperti mana orang bercinta. Sekali jatuh cinta, sampai bila-bila akan setia bersama. Chewaahhh...

Anda boleh belajar ilmu bisnes affiliate ini dari mereka yang pakar dalam bidang ini. Carilah pakar usahawan yang berpengalaman luas dalam bidang pemasaran affiliate. Di Malaysia sendiri terdapat ramai pakar bisnes affiliate dan salah satu yang boleh saya perkenalkan adalah Tuan Rahman Basri.

Kebanyakan produk keluaran syarikat beliau adalah berkisarkan tentang Bisnes Affiliate. Salah satu produk beliau yang harus anda miliki adalah Affiliate Method. Kalau anda nak tahu bagaimana salah seorang studen beliau menjana 6 angka (RM121,175) dalam masa 2 bulan dengan hanya promosi SATU produk affiliate sahaja, anda boleh klik terus DI SINI !



2) Pelaburan Masa & Usaha


Semestinya pengorbanan masa dan usaha sangat penting untuk anda laburkan. Setiap usaha anda tidak sia-sia jika anda berjaya menguasai ilmu bisnes affiliate. Banyak pengorbanan masa anda harus berikan terutamanya apabila mulanya pra-pelancaran produk baru dari penyedia program affiliate.

Berusaha sebaik mungkin sehingga anda berjaya menjana jualan pertama dalam bisnes affiliate kelak. Saya yakin anda pasti boleh melakukannya.




3) Azam Yang Tinggi


Bisnes Affiliate memerlukan keazaman anda yang tinggi. Anda perlu memperkukuhkan sasaran jualan anda sebelum anda mempromosi produk affiliate. Perancangan yang teliti perlu dilakukan sejak di peringkat awal anda menyertai mana-mana bisnes affiliate lagi.

Apa yang 'aku' mahu ?


Jika kemahuan & impian anda semakin jelas, secara langsung momenton untuk anda mulakan kerja-kerja mempromosi produk affiliate akan mudah terjadi. Saya yakin dan percaya kepada anda yang sedang membaca artikel blog ini adalah pemain affiliate ataupun ejen affiliate.




4) Disiplin Diri


Konsisten dalam aktiviti pemasaran juga adalah penting sebagai Ejen/Pemasar affiliate. Anda perlu disiplin diri anda dalam usaha merealisasikan setiap perancangan yang telah anda lakukan.

Jangan mudah putus asa sekiranya anda masih gagal menjana duit dari bisnes affiliate. Anda perlu cuba dan terus mencuba sehingga anda konsisten menjana komisen dari affiliate.

Sebagai ejen/pemasar affiliate, anda tidak boleh sewenang-wenangnya menipu prospek pelanggan anda dari setiap urusan. Ini kerana jika penipuan berlaku, bukan sahaja memberi implikasi buruk kepada bisnes anda, malah kepada penyedia affiliate ataupun pemilik produk kelak.

Jadi anda perlu jaga disiplin diri dari segenap segi kerana ia merupakan antara kualiti terpenting sebagai ejen/pemasar affiliate yang cemerlang.



5) Yakin Diri


Ejen/Pemasaran Affiliate yang berjaya perlu ada keyakinan diri. Yakin pada diri sendiri, yakin kepada produk, yakin kepada servis yang dilakukan dan yakin kepada pembekal atau penyedia affiliate.

Kita perlu sentiasa bersedia setiap soalan yang bakal ditanya oleh bakal pelanggan. Walaupun sebagai ejen/pemasar affiliate hanya mempromosi link affiliate sahaja, kita tetap perlu bersedia setiap jawapan dari pelanggan dan menjawab dengan penuh yakin.

Sebagai contoh Facebook Live. Berapa ramai peniaga menggunakan video sebagai teknik pemasaran mereka. Jika kita tiada keyakinan untuk berdepan dengan kamera, bagaimana kita ingin menyakinkan pelanggan untuk membeli dengan kita.

Banyak lagi contoh lain seperti rekaan website, penulisan artikel yang meyakinkan prospek pelanggan, cara berurusan jual beli secara offline dan lain-lain lagi.

Bagi membina keyakinan diri, anda perlu banyak melakukan kajian tentang produk, jaminan kepada pelanggan, profil syarikat dan lain-lain berkenaan produk. Sebaik-baiknya anda membeli sendiri produk yang anda ingin promosi agar perkongsian pengalaman hadir dari pandangan peribadi anda sendiri.


KESIMPULAN


Setiap bisnes memerlukan satu identiti yang positif dari segenap sudut. Model bisnes seperti bisnes affiliate walaupun hanya menjual produk orang lain, kelebihannya tetap banyak. Bisnes Affiliate masih memberi kesan jualan yang berganda kepada penyedia affiliate dari usaha promosi yang dilakukan oleh ejen/pemasar affiliate.

5 Kualiti Terpenting sebagai ejen/pemasar affiliate adalah sebagai panduan agar anda menjadi usahawan yang berjaya pada suatu hari kelak.

Sekian dahulu perkongsian saya untuk post kali ini. Semoga dapat bertemu kembali untuk post yang akan datang. Insyaallah.

Sekiranya anda berminat untuk belajar teknik bisnes affiliate yang berjaya, saya cadangkan anda dapatkan panduan dari Affiliate Method.

Sekian. Terima kasih.



Kenapa saya dah iklan banyak produk affiliate TAPI satu jualan pun tak masuk ?

Persoalan di atas sering menjadikan ramai ejen/pemasar affiliate berhenti mempromosi produk affiliate walaupun sekarang ni di Malaysia, terdapat banyak peluang untuk anda menjana pendapatan dari program affiliate. Apa yang saya perasan mutakhir kini pemasaran affiliate semakin meriah saban hari. Sebagai peniaga online merangkap ejen/pemasar affiliate turut berpeluang untuk mempromosi pelbagai produk affiliate kepada bakal pelanggan anda.

Cadangan terbaik untuk bisnes yang tidak membebankan serta modal permulaan yang rendah, saya boleh cadangkan anda untuk mulakan bisnes affiliate. Seperti kita semua sedia maklum, zaman  ekonomi yang semakin mencabar duit poket kita sendiri ini telah memberikan satu tekanan untuk kita keluar dari zon selesa dan mula mencari pendapatan sampingan.

Kita tiada banyak pilihan melainkan hanya 2 pilihan ini sahaja.


  1. Jimatkan perbelanjaan
  2. Tambahkan pendapatan

Saya tidak nafikan, ada golongan yang boleh hidup dengan pendapatan yang rendah dengan cara menjimatkan serba serbi perbelanjaan harian.

Tetapi saya juga bersetuju dengan sebilangan orang yang mempunyai semangat juang untuk meningkatkan taraf ekonomi mereka melalui bisnes. Saya berharap anda adalah golongan yang sama seperti saya yang ingin menambahkan pendapatan serta mengubah ekonomi keluarga.

Baiklah...tanpa melengahkan masa anda, saya ingin berbalik kepada fokus saya iaitu bisnes affiliate . 5 Kualiti Terpenting Sebagai Ejen/Pemasar Produk Affiliate adalah seperti berikut.



1) Sanggup Belajar



Bisnes affiliate walaupun hanya menjual produk orang lain tetapi mendalami ilmunya memerlukan minat yang mendalam. Setelah datangnya minat secara automatik kita sanggup belajar.

Seperti mana orang bercinta. Sekali jatuh cinta, sampai bila-bila akan setia bersama. Chewaahhh...

Anda boleh belajar ilmu bisnes affiliate ini dari mereka yang pakar dalam bidang ini. Carilah pakar usahawan yang berpengalaman luas dalam bidang pemasaran affiliate. Di Malaysia sendiri terdapat ramai pakar bisnes affiliate dan salah satu yang boleh saya perkenalkan adalah Tuan Rahman Basri.

Kebanyakan produk keluaran syarikat beliau adalah berkisarkan tentang Bisnes Affiliate. Salah satu produk beliau yang harus anda miliki adalah Affiliate Method. Kalau anda nak tahu bagaimana salah seorang studen beliau menjana 6 angka (RM121,175) dalam masa 2 bulan dengan hanya promosi SATU produk affiliate sahaja, anda boleh klik terus DI SINI !



2) Pelaburan Masa & Usaha


Semestinya pengorbanan masa dan usaha sangat penting untuk anda laburkan. Setiap usaha anda tidak sia-sia jika anda berjaya menguasai ilmu bisnes affiliate. Banyak pengorbanan masa anda harus berikan terutamanya apabila mulanya pra-pelancaran produk baru dari penyedia program affiliate.

Berusaha sebaik mungkin sehingga anda berjaya menjana jualan pertama dalam bisnes affiliate kelak. Saya yakin anda pasti boleh melakukannya.




3) Azam Yang Tinggi


Bisnes Affiliate memerlukan keazaman anda yang tinggi. Anda perlu memperkukuhkan sasaran jualan anda sebelum anda mempromosi produk affiliate. Perancangan yang teliti perlu dilakukan sejak di peringkat awal anda menyertai mana-mana bisnes affiliate lagi.

Apa yang 'aku' mahu ?


Jika kemahuan & impian anda semakin jelas, secara langsung momenton untuk anda mulakan kerja-kerja mempromosi produk affiliate akan mudah terjadi. Saya yakin dan percaya kepada anda yang sedang membaca artikel blog ini adalah pemain affiliate ataupun ejen affiliate.




4) Disiplin Diri


Konsisten dalam aktiviti pemasaran juga adalah penting sebagai Ejen/Pemasar affiliate. Anda perlu disiplin diri anda dalam usaha merealisasikan setiap perancangan yang telah anda lakukan.

Jangan mudah putus asa sekiranya anda masih gagal menjana duit dari bisnes affiliate. Anda perlu cuba dan terus mencuba sehingga anda konsisten menjana komisen dari affiliate.

Sebagai ejen/pemasar affiliate, anda tidak boleh sewenang-wenangnya menipu prospek pelanggan anda dari setiap urusan. Ini kerana jika penipuan berlaku, bukan sahaja memberi implikasi buruk kepada bisnes anda, malah kepada penyedia affiliate ataupun pemilik produk kelak.

Jadi anda perlu jaga disiplin diri dari segenap segi kerana ia merupakan antara kualiti terpenting sebagai ejen/pemasar affiliate yang cemerlang.



5) Yakin Diri


Ejen/Pemasaran Affiliate yang berjaya perlu ada keyakinan diri. Yakin pada diri sendiri, yakin kepada produk, yakin kepada servis yang dilakukan dan yakin kepada pembekal atau penyedia affiliate.

Kita perlu sentiasa bersedia setiap soalan yang bakal ditanya oleh bakal pelanggan. Walaupun sebagai ejen/pemasar affiliate hanya mempromosi link affiliate sahaja, kita tetap perlu bersedia setiap jawapan dari pelanggan dan menjawab dengan penuh yakin.

Sebagai contoh Facebook Live. Berapa ramai peniaga menggunakan video sebagai teknik pemasaran mereka. Jika kita tiada keyakinan untuk berdepan dengan kamera, bagaimana kita ingin menyakinkan pelanggan untuk membeli dengan kita.

Banyak lagi contoh lain seperti rekaan website, penulisan artikel yang meyakinkan prospek pelanggan, cara berurusan jual beli secara offline dan lain-lain lagi.

Bagi membina keyakinan diri, anda perlu banyak melakukan kajian tentang produk, jaminan kepada pelanggan, profil syarikat dan lain-lain berkenaan produk. Sebaik-baiknya anda membeli sendiri produk yang anda ingin promosi agar perkongsian pengalaman hadir dari pandangan peribadi anda sendiri.


KESIMPULAN


Setiap bisnes memerlukan satu identiti yang positif dari segenap sudut. Model bisnes seperti bisnes affiliate walaupun hanya menjual produk orang lain, kelebihannya tetap banyak. Bisnes Affiliate masih memberi kesan jualan yang berganda kepada penyedia affiliate dari usaha promosi yang dilakukan oleh ejen/pemasar affiliate.

5 Kualiti Terpenting sebagai ejen/pemasar affiliate adalah sebagai panduan agar anda menjadi usahawan yang berjaya pada suatu hari kelak.

Sekian dahulu perkongsian saya untuk post kali ini. Semoga dapat bertemu kembali untuk post yang akan datang. Insyaallah.

Sekiranya anda berminat untuk belajar teknik bisnes affiliate yang berjaya, saya cadangkan anda dapatkan panduan dari Affiliate Method.

Sekian. Terima kasih.

Relevenkah Program Affiliate di Malaysia ?

Relevenkah Program Affiliate di Malaysia ?



Ya...bagi pandangan saya program affiliate di Malaysia masih releven.

Jika anda pemain baru program affiliate, anda perlu teruskan usaha anda untuk belajar dan praktikkan apa sahaja teknik pemasaran bagi tujuan menghasilkan jualan.

Berdasarkan pengalaman saya yang cetek ini, kebanyakan usahawan internet yang berjaya kini sebenarnya bermula sebagai ejen affiliate sebelum mereka menjadi usahawan internet tersohor.

Dari program affiliate lah terciptanya pengamalan mereka dan mula menaik taraf menjadi usahawan internet yang memiliki produk jenama mereka sendiri.

Anda pasti boleh turut lakukannya.


Program Affiliate di Malaysia


Terdapat banyak peluang terbuka yang disediakan oleh pembekal ataupun penyedia program affiliate di Malaysia. Anda hanya perlu tentukan niche bisnes apa yang anda ingin promosikan.

Seterusnya saya ingin kongsikan beberapa program affiliate produk digital yang masih releven di Malaysia.

Maksud releven di sini adalah dari sudut keaktifan program, bayaran komisen yang disiplin, peratus keuntungan yang berbaloi dan admin yang amanah.

Antara program affiliate di Malaysia...



1) KLIKJER


Penyedia program yang masih bertahan dari dulu sehinga kini ialah program affiliate KlikJer. Produk yang dijual di sini adalah produk digital berbentuk EBOOK sahaja.

Anda berpeluang menjana komisen dengan mempromosi link khas anda mengikut niche pilihan anda. Anda boleh terus daftar DI SINI jika berminat !



Pengasas KlikJer adalah salah seorang diantara usahawan internet terawal di Malaysia yang sangat 'low profile' bernama Mohd Suhaimi atau lebih popular dikenali sebagai Shuth.

Komisen setiap jualan yang ditawarkan agak tinggi juga iaitu 50% dari harga produk.

Jika seunit ebook berharga RM30 anda berjaya jual, makan komisen anda terima adalah RM15. Banyak bukan !

Anda boleh cuba jika anda berminat sekarang.




2) JVSECUREPAY


Anda juga boleh cuba sertai JVSecurePay yang juga merupakan salah satu program affiliate di Malaysia yang masih bertahan sehingga kini.



JVSECUREPAY telah diasaskan oleh seorang usahawan yang low profile juga tetapi dalam diam-diam menjana pendapatan hanya di rumah sahaja. Nama beliau ialah saudara Muaz Hadi.

Paltform ini dibina bersama dengan saudara Syed Faiz & saudara Ikhwan iaitu rakan bisnes mereka dan mereka bekerjasama dalam satu team. Team yang mereka namakan sebagai TIM INFOKERJAYA merupakan salah satu pembekal terbesar informasi untuk niche kerjaya.

Kebanyakan produk mereka adalah produk berbentuk digital seperti ebook yang menfokuskan niche kerjaya sahaja. Ada juga produk digital lain yang mereka tawarkan untuk ejen affiliate promosikan seperti software dan sebagainya.

Anda boleh turut serta untuk menjana komisen 50% bagi setiap unit jualan yang anda berjaya hasilkan dengan terus daftar DI SINI sekarang !





3) SWEETMUSLIMAH


Bagi anda yang berminat untuk menjual produk fizikal dalam niche fesyen muslimah saya sangat syorkan anda serta program affiliate SweetMuslimah ini.



Pendaftaran ejen baru telah ditetapkan oleh admin program affialite ini iaitu hanya dibuka untuk 1,000 pendaftaran ejen terawal sahaja. Jika anda masih sempat, sila daftar secara PERCUMA sekarang DI SINI !

Jika anda memiliki blog dalam niche fesyen, saya mencadangkan anda harus mempromosi produk-produk di SweetMuslimah ini. Terdapat pelbagai jenis fesyen Kurung, Tudung, Dress dan Aksesori boleh anda promosikan disana.

Dapatkan maklumat lanjut di website www.SweetMuslimah.com





4) JOBDIRUMAH




Salah satu program affiliate yang telah banyak membantu ramai orang menjana pendapatan di rumah adalah JobDiRumah.

Nama pun Job di Rumah. Memang 100% betul apa yang dikatakan. Sesiapa pun boleh menjana komisen dari panduan dan peluang yang ditawarkan oleh JOBDIRUMAH ini.

Kebanyakan komisen yang ditawarkan dalam program affiliate ini adalah dalam USD. Anda buat kerja di rumah tetapi untuk syarikat-syarikat antarabangsa di luar negara.

Kalau anda nak lihat potensi di JobDiRumah ini yang telah wujud sejak tahun 2011 lagi, anda sila layari www.Jobdirumah.com





5) ORDERSINI


Program Affiliate ini agak baru di Malaysia. Terdapat pelbagai produk digital dan fizikal di jual di sini. Anda boleh jual apa sahaja produk pilihan anda dengan cara mempromosi link affiliate anda.




Saya nak kongsi lebih-lebih pun tak boleh sebab baru jer join program ini. Tetapi saya yakin platform ini akan meletop suatu hari kelak.

Bayangkan...anda juga boleh turut jual produk anda atau anda boleh menjadi ejen affiliate OrderSini untuk menjana komisen. Cara yang sama juga pada mana-mana program affiliate. Anda hanya kongsikan link affiliate anda dan kemudian anda akan dibayar terus ke dalam akaun bank anda.

Jika berminat nak tahu dan sertai program affiliate OrderSini, sila layari www.OrderSini.com  sekarang !


Sekian untuk perkongsian saya pada post kali ini, sekiranya anda berminat nak tahu bagaimana bisnes affiliate boleh menjadi sumber pendapatan yang besar anda kelak, anda boleh lihat potensinya dengan cara melihat bagaimana En. Mahmud menjana RM121,175.00 dalam tempoh 2 bulan dengan hanya promosi 1 produk affiliate di Affiliate Method sekarang !

Terima kasih.


Ya...bagi pandangan saya program affiliate di Malaysia masih releven.

Jika anda pemain baru program affiliate, anda perlu teruskan usaha anda untuk belajar dan praktikkan apa sahaja teknik pemasaran bagi tujuan menghasilkan jualan.

Berdasarkan pengalaman saya yang cetek ini, kebanyakan usahawan internet yang berjaya kini sebenarnya bermula sebagai ejen affiliate sebelum mereka menjadi usahawan internet tersohor.

Dari program affiliate lah terciptanya pengamalan mereka dan mula menaik taraf menjadi usahawan internet yang memiliki produk jenama mereka sendiri.

Anda pasti boleh turut lakukannya.


Program Affiliate di Malaysia


Terdapat banyak peluang terbuka yang disediakan oleh pembekal ataupun penyedia program affiliate di Malaysia. Anda hanya perlu tentukan niche bisnes apa yang anda ingin promosikan.

Seterusnya saya ingin kongsikan beberapa program affiliate produk digital yang masih releven di Malaysia.

Maksud releven di sini adalah dari sudut keaktifan program, bayaran komisen yang disiplin, peratus keuntungan yang berbaloi dan admin yang amanah.

Antara program affiliate di Malaysia...



1) KLIKJER


Penyedia program yang masih bertahan dari dulu sehinga kini ialah program affiliate KlikJer. Produk yang dijual di sini adalah produk digital berbentuk EBOOK sahaja.

Anda berpeluang menjana komisen dengan mempromosi link khas anda mengikut niche pilihan anda. Anda boleh terus daftar DI SINI jika berminat !



Pengasas KlikJer adalah salah seorang diantara usahawan internet terawal di Malaysia yang sangat 'low profile' bernama Mohd Suhaimi atau lebih popular dikenali sebagai Shuth.

Komisen setiap jualan yang ditawarkan agak tinggi juga iaitu 50% dari harga produk.

Jika seunit ebook berharga RM30 anda berjaya jual, makan komisen anda terima adalah RM15. Banyak bukan !

Anda boleh cuba jika anda berminat sekarang.




2) JVSECUREPAY


Anda juga boleh cuba sertai JVSecurePay yang juga merupakan salah satu program affiliate di Malaysia yang masih bertahan sehingga kini.



JVSECUREPAY telah diasaskan oleh seorang usahawan yang low profile juga tetapi dalam diam-diam menjana pendapatan hanya di rumah sahaja. Nama beliau ialah saudara Muaz Hadi.

Paltform ini dibina bersama dengan saudara Syed Faiz & saudara Ikhwan iaitu rakan bisnes mereka dan mereka bekerjasama dalam satu team. Team yang mereka namakan sebagai TIM INFOKERJAYA merupakan salah satu pembekal terbesar informasi untuk niche kerjaya.

Kebanyakan produk mereka adalah produk berbentuk digital seperti ebook yang menfokuskan niche kerjaya sahaja. Ada juga produk digital lain yang mereka tawarkan untuk ejen affiliate promosikan seperti software dan sebagainya.

Anda boleh turut serta untuk menjana komisen 50% bagi setiap unit jualan yang anda berjaya hasilkan dengan terus daftar DI SINI sekarang !





3) SWEETMUSLIMAH


Bagi anda yang berminat untuk menjual produk fizikal dalam niche fesyen muslimah saya sangat syorkan anda serta program affiliate SweetMuslimah ini.



Pendaftaran ejen baru telah ditetapkan oleh admin program affialite ini iaitu hanya dibuka untuk 1,000 pendaftaran ejen terawal sahaja. Jika anda masih sempat, sila daftar secara PERCUMA sekarang DI SINI !

Jika anda memiliki blog dalam niche fesyen, saya mencadangkan anda harus mempromosi produk-produk di SweetMuslimah ini. Terdapat pelbagai jenis fesyen Kurung, Tudung, Dress dan Aksesori boleh anda promosikan disana.

Dapatkan maklumat lanjut di website www.SweetMuslimah.com





4) JOBDIRUMAH




Salah satu program affiliate yang telah banyak membantu ramai orang menjana pendapatan di rumah adalah JobDiRumah.

Nama pun Job di Rumah. Memang 100% betul apa yang dikatakan. Sesiapa pun boleh menjana komisen dari panduan dan peluang yang ditawarkan oleh JOBDIRUMAH ini.

Kebanyakan komisen yang ditawarkan dalam program affiliate ini adalah dalam USD. Anda buat kerja di rumah tetapi untuk syarikat-syarikat antarabangsa di luar negara.

Kalau anda nak lihat potensi di JobDiRumah ini yang telah wujud sejak tahun 2011 lagi, anda sila layari www.Jobdirumah.com





5) ORDERSINI


Program Affiliate ini agak baru di Malaysia. Terdapat pelbagai produk digital dan fizikal di jual di sini. Anda boleh jual apa sahaja produk pilihan anda dengan cara mempromosi link affiliate anda.




Saya nak kongsi lebih-lebih pun tak boleh sebab baru jer join program ini. Tetapi saya yakin platform ini akan meletop suatu hari kelak.

Bayangkan...anda juga boleh turut jual produk anda atau anda boleh menjadi ejen affiliate OrderSini untuk menjana komisen. Cara yang sama juga pada mana-mana program affiliate. Anda hanya kongsikan link affiliate anda dan kemudian anda akan dibayar terus ke dalam akaun bank anda.

Jika berminat nak tahu dan sertai program affiliate OrderSini, sila layari www.OrderSini.com  sekarang !


Sekian untuk perkongsian saya pada post kali ini, sekiranya anda berminat nak tahu bagaimana bisnes affiliate boleh menjadi sumber pendapatan yang besar anda kelak, anda boleh lihat potensinya dengan cara melihat bagaimana En. Mahmud menjana RM121,175.00 dalam tempoh 2 bulan dengan hanya promosi 1 produk affiliate di Affiliate Method sekarang !

Terima kasih.

Ribath Darussalam Media - Peranan Ulama' Pada Mata Masyarakat (Video)

Ribath Darussalam Media - Peranan Ulama' Pada Mata Masyarakat (Video)



Assalamualaikum kepada pembaca blog ini. Terima kasih sebab sudi singgah.

Saya sebenarnya tertarik pada salah satu video kuliah Maghrib yang bertajuk "Peranan Ulama' Pada Mata Masyarakat" dari Fanpage RibathDarussalam yang disampaikan oleh Ustaz Iqbal Zain Al-Jauhari ini (video boleh ditonton pada hujung post ini)

Kuliah Magrib ini telah diadakan di Masjid Jamiul Ehsani, Kampung Sijangkang sempena Pra Haul KH. Ali Qaribun, iaitu seorang ulama besar nusantara melayu yang terkenal dan tertulis dalam sejarah Islam bangsa melayu dan beliau berasal dari Kampung Sijangkang.

Ramai yang tidak tahu sejarah kehebatan kampung Sijangkang yang dipelihara oleh Allah Subhanawata'ala sejak dahulu lagi kerana terdapat ramai para Kiai yang terkenal lahir dari situ.

Sempena memperingati ulama' terbilang yang bernama KH. Ali Qaribun ini, telah diadakan kuliah ini.

Saya tertarik dengan penerangan dari Ustaz Iqbal Zain Al-Jauhari tentang kehebatan Melayu sejak sebelum zaman kelahiran baginda Rasulullah yang kita cintai Nabi Muhammad Shollallahua'laihiwasaalam lagi.

Sila laburkan masa anda selama lebih kurang 40 minit untuk anda turut sama fahami kehebatan bangsa melayu yang sebenar ini.

Semoga bermanfaat. Selamat menonton ! 





Assalamualaikum kepada pembaca blog ini. Terima kasih sebab sudi singgah.

Saya sebenarnya tertarik pada salah satu video kuliah Maghrib yang bertajuk "Peranan Ulama' Pada Mata Masyarakat" dari Fanpage RibathDarussalam yang disampaikan oleh Ustaz Iqbal Zain Al-Jauhari ini (video boleh ditonton pada hujung post ini)

Kuliah Magrib ini telah diadakan di Masjid Jamiul Ehsani, Kampung Sijangkang sempena Pra Haul KH. Ali Qaribun, iaitu seorang ulama besar nusantara melayu yang terkenal dan tertulis dalam sejarah Islam bangsa melayu dan beliau berasal dari Kampung Sijangkang.

Ramai yang tidak tahu sejarah kehebatan kampung Sijangkang yang dipelihara oleh Allah Subhanawata'ala sejak dahulu lagi kerana terdapat ramai para Kiai yang terkenal lahir dari situ.

Sempena memperingati ulama' terbilang yang bernama KH. Ali Qaribun ini, telah diadakan kuliah ini.

Saya tertarik dengan penerangan dari Ustaz Iqbal Zain Al-Jauhari tentang kehebatan Melayu sejak sebelum zaman kelahiran baginda Rasulullah yang kita cintai Nabi Muhammad Shollallahua'laihiwasaalam lagi.

Sila laburkan masa anda selama lebih kurang 40 minit untuk anda turut sama fahami kehebatan bangsa melayu yang sebenar ini.

Semoga bermanfaat. Selamat menonton ! 



Rukun Fi'li Takbiratul Ihram Kita Ikut Rasul Mana ?

Rukun Fi'li Takbiratul Ihram Kita Ikut Rasul Mana ?



Assalamualaikum kepada rakan pembaca blog ini. Terima kasih kerana sudi singgah di blog saya ini.

Solat merupakan amalan utama dan WAJIB bagi kita sebagai umat Islam. Seperti yang kita sudah ketahui, solat adalah tiang agama. Tiang perlu sentiasa diperkukuhkan dengan cara kita sentiasa memperbaiki solat.

Solat yang sempurna adalah seperti mana solat yang dilakukan oleh baginda Rasulullah Shollallahua'laihi Wasallam.

Bagaimana cara nak belajar agar solat kita sempurna ?

Salah satu yang saya boleh cadangkan kepada anda adalah dengan menyertai Bengkel Pemantapan Solat secara online ini.

Sila tonton video siri pemantapan solat yang dikongsikan oleh Ustaz Dr Hasnan Kasan (Universiti Kebangsaan Malaysia).

Maaf video ini hanya snapshot video dari salah satu siri bengkel pemantapan solat secara online. Jika anda ingin mendapatkan secara versi penuh sila layari Bengkel Solat sekarang !

Saya telahlah pun memiliki video siri lengkap ini. Alhamdulillah.

Sekarang giliran anda untuk belajar bagaimana memantapkan kualiti solat kita agar mendapat keredhaan Allah. InsyaaAllah.

Sekian. Semoga berjumpa di post yang lain.



Assalamualaikum kepada rakan pembaca blog ini. Terima kasih kerana sudi singgah di blog saya ini.

Solat merupakan amalan utama dan WAJIB bagi kita sebagai umat Islam. Seperti yang kita sudah ketahui, solat adalah tiang agama. Tiang perlu sentiasa diperkukuhkan dengan cara kita sentiasa memperbaiki solat.

Solat yang sempurna adalah seperti mana solat yang dilakukan oleh baginda Rasulullah Shollallahua'laihi Wasallam.

Bagaimana cara nak belajar agar solat kita sempurna ?

Salah satu yang saya boleh cadangkan kepada anda adalah dengan menyertai Bengkel Pemantapan Solat secara online ini.

Sila tonton video siri pemantapan solat yang dikongsikan oleh Ustaz Dr Hasnan Kasan (Universiti Kebangsaan Malaysia).

Maaf video ini hanya snapshot video dari salah satu siri bengkel pemantapan solat secara online. Jika anda ingin mendapatkan secara versi penuh sila layari Bengkel Solat sekarang !

Saya telahlah pun memiliki video siri lengkap ini. Alhamdulillah.

Sekarang giliran anda untuk belajar bagaimana memantapkan kualiti solat kita agar mendapat keredhaan Allah. InsyaaAllah.

Sekian. Semoga berjumpa di post yang lain.

adv/https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=1827_51_1_230|https://2.bp.blogspot.com/-_e8K6kGWIgc/WdFQzZI1euI/AAAAAAAAFb4/lkp4vQFLzOo2auZQicqBCQ63V5jtt6vfwCLcBGAs/s1600/rahsia-taobao.png
adv/https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=1827_41_1_178|https://2.bp.blogspot.com/-T2Do-ZxsgJo/WdFVC4TDtDI/AAAAAAAAFcE/ZGVsDT49saoltFc3hR5g7RdVIqCN5svUACLcBGAs/s1600/rahsia-menulis.png
adv/https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=1827_62_1_282|https://3.bp.blogspot.com/-rLvmbvTL7so/WdFIS_xMgjI/AAAAAAAAFbU/MkbTaxbOzrcH_o-b-KWIA_Iv1Ju7hdXpgCLcBGAs/s1600/fanpage-superstar.png

Random Posts

randomposts

Like Us

fb/https://www.facebook.com/azeriebiz