29 November 2016

Kompozer - Sekurang-kurang Ambil Tahu


Kompozer adalah satu perisian membina website menggunakan kod HTML. Ia sangat MUDAH untuk digunakan. Buat pengetahuan anda software pertama yang saya gunakan untuk membina kebanyakan website saya adalah Kompozer

Kebanyakan menu pilihan diheader hampir sama seperti Microsoft Word dan ini memudahkan lagi penggunaannya sekiranya anda memang dah biasa dengannya.

Kalau anda nak download dan lihat macam mana software ni bekerja, anda boleh terus download secara percuma jer. Download Kompozer !


Pelancaran Pakej Video Belajar Kompozer Untuk Bina Website

Baru-baru ini saya melancarkan produk digital saya terbaru untuk peniaga online yang ingin belajar cara bagaimana membina website pertama anda. Anda boleh menjimatkan kos upah untuk designer website kalau anda tahu teknik membina website menggunakan perisian Kompozer ini.

Pakej video ini akan mengajar anda dari basic sehingga peringkat advance. Anda akan didedahkan tentang pengenalan tentang perisian ini terlebih dahulu. Kemudian anda akan diajar tentang bagaimana menggunakan option yang ada di setiap menu yang ada di perisian Kompozer itu kelak.

Setiap siri video diterangkan secara langkah demi langkah dan ia memudahkan anda untuk mengulang tayang semula jika anda tidak faham.


Semudah ABC

Sejarah permulaan saya berkecimpung dalam dunia pemasaran internet adalah mengenali bagaimana membina website dan bagaimana memuat naik file-file website kita ke server menggunakan FTP (File Transfer Protocol) software.

Jika anda seorang pereka grafik, maka ia lebih memudahkan anda untuk mencipta website yang lebih cun. Saya bukanlah pereka grafik yang baik, hanya sedikit ilmu yang anda ini saya cuba kongsikan melalui siri video produk ini di mana saya mendapat hak penjualan semula daripada usahawan internet dari luar negara.



Sekarang Adalah Masa Untuk Anda Bermula

Produk ini sesuai untuk anda yang BELUM pernah didedahkan tentang ilmu membina website. Jika anda ingin menjimatkan kos permulaan bisnes internet anda, anda perlu mendapatkan Pakej Video Tutorial Software Kompozer ini sebelum harga jualan dinaikkan.

Sekarang adalah masa untuk menjimatkan kos mengupah designer diluar sana pada harga yang tidak menentu mengikut kepakaran dan pengalaman pereka website itu sendiri. Sekurang-kurang dengan nilai upah sebanyak RM150 ~ RM1500 anda dapat JIMATkan dan anda boleh laburkan untuk aktiviti pemasaran bisnes internet anda kelak.


Sila Dapatkan Sementara Harga Tengah Murah (BONUS bernilai RM104)

Jika anda dapatkan sekarang, anda akan lihat saya telah masukkan 3 Bonus produk berkaitan untuk bisnes internet anda. Insyaallah saya akan memberi nilai tambah untuk bonus lain jika anda subscribe untuk kemaskini produk berkaitan website pada masa akan datang.

Anda Berminat ?

Sila dapatkan Pakej Video Tutorial Software Kompozer hari ini pada harga yang cukup ekonomi demi membantu anda menjimatkan kos anda. Untuk anda dapatkan maklumat lanjut, sila layari www.belajarkompozer.blogspot.com sekarang !

Sekian. Terima kasih.

Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *