21 February 2015

Simkad Ini Membayar Saya Setiap Bulan Tanpa Henti


Salam hormat rakan-rakan pembaca blog ini sekalian. Anda setuju tak, secara amnya sebagai pengguna kita pasti inginkan produk yang berkualiti pada harga yang berbaloi. Betul tak ?

Yelah kan !... kita keluar duit untuk bayar produk atau perkhidmatan... dah semesti kita fikirkan apa yang kita dapat bila kita bayar. Bukan ?

Handphone - Semua Orang Guna

Rata-rata orang pergi mana-mana mesti bawa handphone. Setuju tak ? Hmmm...handphone ni dah macam satu barangan keperluan pulak kalau tak dibawa. Kalau kita nak pergi mana-mana kemudian terlupa nak bawa, pasti menggelabah tak keruan. ("Alamak...handphone aku tertinggal". sambil tepuk dahi)

Situasi seperti ini pernah terjadi pada saya dan mungkin juga kepada anda kan !

Apa yang nak saya katakan, sedar ataupun tidak sebenarnya handphone adalah barangan keperluan pada zaman sekarang ni. Pro dan Kon menggunakan handphone tu, bergantung kepada persepsi masing-masing.

Ikut statistik pengguna handphone pulak, budak berusia seawal 12 tahun ataupun pelajar darjah 6 sekolah rendahlah senang cerita... merupakan peringkat umur yang mula menggunakan handphone. Mungkin anda sebagai seorang guru tahu dan arif tentang kenyataan ini.


Kelebihan Guna Simkad Tone Excel

Saya tak tahulah adakah kelebihan yang saya terangkan pada point di bawah ini membantu anda untuk berjimat atau tidak. Bagi saya yang telah menggunakan simkad ini selama lebih kurang setahun, rasa berbaloi sangat bagi saya.

Antara kelebihan topup guna simkad Tone Excel :


1) Dapat Cash Rebet 3%

Giler ke apa. Dah lah topup saya setiap bulan lebih kurang RM100 sebulan. Syarikat Tone Excel pulang balik kepada saya RM3 setiap bulan terus ke dalam akaun bank saya. Masuk akal ke tak masuk akal ?

Kalau anda sebagai pengguna, tetiba penjual bagi balik sedikit wang yang anda bayar (bukan baki) kepada anda sebab berbelanja di kedainya, rasa-rasa seronok tak ?

Inilah yang saya dapat setiap kali saya topup guna simkad Tone Excel.

Anda pun boleh kalau anda nak !


2) Topup Dapat Point

Ini satu lagu faedah yang saya dapat bila guna simkad Tone Excel. Saya ni jenis kalau boleh semua barang yang saya beli MESTI dapat point. 

Bagi saya kalau kita dapat faedah sebegini sebenarnya memberi kita penjimatan dan keuntungan sebab berbelanja. Peniaga dapat, kita sebagai pengguna pun dapat. Inilah yang dipanggil win-win situation.

Saya kalau isi minyak mesti cari stesen Petronas. Sebab apa saya macam tu...sebab saya nak kumpul point. Sambil berbelanja di kedai mesra dapat kumpul point. Nanti boleh isi minyak secara percuma bila dah cukup point tertentu.

Sama juga peluang yang ditawarkan oleh syarikat Tone Excel. Ia menawarkan point setiap kali topup kredit oleh pengguna simkad Tone Excel. Point yang terkumpul bolehlah ditukar dengan tiket kapal terbang Air Asia ke, tiket wayang ke, handphone smartphone berjenama ker dan macam-macam lagi.

Ini yang menarik perhatian saya sebenarnya !

Kalau selama ini anda topup tak dapat apa-apa, saya berpendapat anda bertukarlah simkad anda guna sekarang kepada simkad Tone Excel.


3) Dapat Perlindungan Kemalangan Diri RM100,000 Secara PERCUMA

Ini lagi satu peluang yang TIADA lagi di mana-mana syarikat telekomunikasi di Malaysia nak bagi kepada pengguna-penggunanya melainkan Tune Talk Tone Excel. Tak masuk akal pun ada ! 

Andai kata berlakulah apa-apa yang tidak dingini yang telah menyebabkan saya meninggal dunia ataupun cacat kekal, syarikat Tune Insurance akan membayar sebanyak RM100,000.

Saya tak nak cerita lebih tentang insuran ini, sebab saya BUKAN agen insuran. Tetapi jika anda ingin tahu secara lanjut, sila rujuk terus dengan Tune Talk Customer Care di 13100 atau 03-2772 0000.


4) Dapat 2 Jenis Peluang Pendapatan

Salah satu sebab saya setia menggunakan simkad Tone Excel (insya Allah) adalah tawaran menjana pendapatan. Selain saya mendapat rebet setiap bulan saya dapat pulak bayaran komisen.

2 jenis pendapatan yang ditawarkan oleh syarikat Tone Excel kepada anda adalah...

a) Fast Track Bonus

b) Komisen Topup

Nak mudah faham macam ni ...

Fast Track Bonus ini ditawarkan JIKA anda bergerak sebagai penjual simkad terus kepada Level 1 anda. Setiap simkad yang berjaya dijual, anda dapat RM20 setiap simkad. Kalau dalam bulan itu anda dapat 20 orang, RM400 dimasukkan ke dalam akaun bank anda.

Komisen Topup ni pulak ditawarkan seumur hidup, selagi anda dan rakan network anda setia menggunakan simkad Tone Excel. Ia dikira mengikut plan pemasaran yang disediakan. Memang unik dan menarik sekali plan pemasaran Tone Excel ini. Inilah komisen terbanyak saya dapat setiap bulan setiap kali rakan network di bawah saya melakukan topup. Menarik bukan !

Kalau anda nak tahu secara lanjut plan pemasaran Tone Excel, anda boleh layari www.pendapatanpasif.net sekarang !


Saya rasa cukup 4 sebab ini bagaimana saya boleh terima setiap bulan bayaran komisen ke dalam akaun bank saya. Saya tak perlu nak suruh rakan network saya seperti ini " Si Pulan, nak beli topup dengan saya ? ". Sebarang topup mereka boleh buat di mana sahaja seperti mana mereka lakukan sekarang.

Cuma kat sini, setiap kali topup yang mereka berjaya lakukan, syarikat Tone Excel bayar sebahagiannya kepada saya. Menarik kan ! Inilah sumber pertama pendapatan pasif saya setiap bulan. Alhamdulillah dengan program ini saya mendapat komisen setiap bulan sejak bulan pertama saya bertukar simkad saya yang lama kepada simkad Tune Talk Tone Excel.

Saya telah berjaya berubah menjadi pengguna yang bijak dan anda pun boleh turut serta JIKA anda mahu.

Sekian dulu perkongsian saya. Semoga sedikit sebanyak memberi manfaat kepada anda.


Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *